Інформатика

15.02. Опрацювати тему"Об'єкти і множини"Сторінка в підручнику 130. Виконати завдання.

ЯДС

14.02. Досліджуємо права та обовязки дітей. Історія прав дітей с. 44-45 прочитати.

15.02. Права дітей. Обовязки дітей с. 46-47 прочитати.

16.02. Східна притча "Цвяхи" с.48 прочитати.

17.02. Щотаке булінг. Як боротися з булінгом с. 49-50 прочитати.

18.02. Діагностувальна робота з теми "Світ людей". С.52-54 дати відповіді на запитання - письмово.

Математика

14.02. Діагностувальна робота.

15.02. Алгоритм ділення на одноцифрове число с. 47-48 № 221-224 - усно. № 225-227 - письмово.

16.02. Письмове ділення іменованих чисел. Циліндр с. 49-51 № 231-134 (3) (за зразком №233 (1, 2), 235 - письмово, № 236 - усно, №239 - практична робота.

Українська мова

14.02.Правопис займенників с. 57 впр. 4 - усно, впр. 5, 6 - письмово.

15.02. Правопис займенників с.58-59. Прочитати правило на с. 58, впр. 4 - усно, впр.1-3 - письмово.

16.02. Розвиток мовлення. Новина с.60. Записати і оприлюднити новину нна сайті класу.

17.02. Що я умію/знаю с.60 впр.1 - письмово.

Фізична культура

Кожного дня виконувати комплекс вправ ранкової гімнастики.

Образотворче мистецтво

17.02. Створюємо ескіз дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери).

Кiлькiсть переглядiв: 78

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.